15 oktober 2010 - allt som jag känner idag..

jag undrar om helgens händelser vart värt allt som jag känner idag.. när jag tänker efter så var det absolut värt det! Men just nu känns det jobbigt, väldigt jobbigt. Det känns som om jag fortfarande är bakfull (värre än igår) fast egentligen är jag bara så trött och utsliten så jag typ ramlar ihop när som helst.

Dagen började klockan 08.00 med svenska uppsatts i tre timmar, bara då tog mitt tålamod slut men sen fick jag reda på att vi slutade direkt efter, skönt. Jag gick hem idag, bara för att vakna till.. bli lite piggare än vad jag är just nu men det den där jävla promenaden hjälpte inte ett skit. Hur ska jag orka dagen?

bilden beskriver hur jag känner idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0