10 oktober 2010 - tack för igår

Godmorgon!

Måste berätta lite om igår, jätte mysigt hade vi! Albin och Emma kom till mig, vi spelade playstation (eye toy) och sen åkte vi fram till ica för att köpa godis, chips och dipp. Sen hem till mig igen och åt och sen var det bara att packa ner min dator och dra till G-ssons lägenhet där vi kollade film på hans tv från min data och myste i lägenheten hela natten. Jag somnade inte förän vid 04.00.

Nu i efterhand ångrar man väl allt godis och skit man tryckte i sig, men skit samma! Man måste ju unna sig lite.
Det är söndag idag och det innebär att plugga på prov och göra läxor klara. Vad händer mer..? jo, btw.. Annasara är min idag :R


Mysa med annasara hela dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0