EMA 2010 - mäktigt

Såg ni EMA galan? själv satt jag framför tven hela kvällen och njöt utav alla uppträdanden, snygga outfits och alla coola artister! Självklart kammar Lady Gaga hem världens röster som vanligt och är överlägsen i alla kategorier, förstårligt med tanke på att hon inte har gjort en enda låt som är dålig. 

Det komiska är att "årets manliga artist" gick till Justin Bieber som jag själv inte tycker är så mycket till man XD han konkurrarade med Eminem, Jason Derulo, Uscher mm.. världigt konstig den röstningen tycker jag. Jag menar borde inte eminem eller uscher vunnit det?! 

Annars var hela galan mäktig och Eva Longoria är ju lika snygg som vanligt. Den enda som jag saknade på sceen var beyonce.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0