7 november 2010 - EMA galan

Godmorgon! Idag är det sista dagen på "lovet" om man säger så, men jag ska inte klaga för jag har haft ett ganska långt lov, nästan två veckor iallafall. Men denna tråkiga söndagen så räddar EMA galan hela dagen. Någon mer än jag som kommer sitta bänkad hela dagen + kvällen och titta på detta? jag trodde väl det.

Den bästa dagen på året förutom födelsedag och julafton och nyår så är den bästa dagen då EMA galan sänds. Älskar det! Så precis som bilden tänker inte jag ta på mig några kläder idag utan bo under mitt duntäcke med ett glas pepsi i handen och lite godis vid sidan om. Njuta framför talanger. Jag tänker inte röra mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0