Vi lyssnar och tittar på den här tills vi hörs igen..

Äntligen hemma från en super duper jobbig dag i skolan, jag HATAR måndagar och tisdagar. Men i morgon är jag ledig och det ska bli skönt att sova ut och bara dega hela dagen. Nu ska jag ta mig något att äta och sen läsa era fina kommentarer jag har fått. Kanske kan försöka svara på något om jag har tid. Jo men det är klart jag har tid, jag har alltid tid för er här!

Nyss var det sol ute och knall blå himel, det var nästan så man inte kunde öppna ögonen när man gick ut från dom stora grindarna och ut till friheten, nu är det grå/svart himmel och regnet bara öser ner, försökte springa så fort jag kunde så att inte regnet skulle hinna ikapp mig, men det gjorde den. Tycker synd om mina kära vänner som är på hajk och går mil tals mil just nu i detta väder. Idag kommer jag frysa.

Nu ska jag kila, Vi lyssnar och tittar på den här tills vi hörs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0