16 maj



och då var det söndag igen
.. Det skulle inte sitta fel om någon bestämmer att vi ska förlänga helgerna lite till ;) dagen kommer spenderas som alla andra söndagar. Plugga, kolla på film och mysa framför tv:en med duntäcket och min syster. Kanske kan ta och visa er lite filmtips sen. Får se om jag hittar något bra!

sitter här och lyssnar på John Mayer - free fallin', vet att tjejer skulle kunna döda för denna killen. Funderar på att tatuera in någon text, han har så underbart fina låtar! 

Sådär, lite intresseklubben-antecknar-things. Nu ska jag upp och kolla till min kära syster, hon mår inte så bra idag! så idag får jag vara hennes hero som hon sa förut. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0