typiskt att man vaknar tidigt..

hejsan alla morgonpigga som kikar in här :)

.. varför måste man alltid vakna tidigt när man har sovmorgon?! irriterande att man vaknar pigg också, det går ju knappast att somna om. Byggarna har inte kommit än men dom kommer säkert komma vilken sekund som helst för att börja borra och föra oväsen! så det kanske var lika bra att jag vaknade nu..

Emelie kommer hit sen så jag ska följa hennes önskan och ladda hem en bra skräckfilm som vi ska se på senare ikväll.. det är det jag ska göra nu, men först ska jag springa ner och hämta frukost innan byggarna kommer!

Ha en bra dag än så länge!



VÄNTA LITE, gå inte än! måste visa er något häftigt!
Kolla in denna super fräcka fejk poolen som är ett konstverk i Japan. Det är ett rum som man kan gå in i och på ytan är det glas som håller uppe 5 cm vatten så att det ser ut som en pool. Jag skulle lätt vilja ha en sån här i huset eller på trädgården bakom huset. SUPER COOLT!





Källa: Likecool.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0