svar på dagens fråga..




Hej sandra! jag läser din blogg och tycker den är super bra. Du verkar vara en omtyckt person och jag undrar vilka dina allra närmsta vänner är? räkna bort din syster den här gången ;) Kram Lisa.

Hej Lisa! Jag kan passa på att tacka så mycket för komplimangen! Om du också har en blogg kan du maila den till mig? Ja, förutom min mamma, pappa och syster så.. neh jag skojar bara! Jätte kul att du ställde just denna frågan för jag vill att hur många som helst ska veta hur underbara mina närmsta vänner är. Om jag skulle räkna upp mina närmsta vänner skulle listan bli lång, så om du inte blir allt för arg på mig skulle jag vilja formatera om frågan till: Vilka som är dina äldsta närmaste vänner?

Mina äldsta närmaste vänner
Min bästa vän: Jessica Henry
Mitt egna flum: Sofia Ekdahl
Ängeln själv: Malin Frisk
Min barndomsvän: Madelene Wallgren
En helt fantastisk människa: Emma Gustafsson
Hon som alltid får mig att må bra: Sara Jonsson


 

Kommentarer
Postat av: albana

Love you!

2010-05-02 @ 19:26:15
URL: http://albanaa.blogg.se/
Postat av: Sara

du är bäääääääääääääääääääääst<3<3<3<3

2010-05-03 @ 14:12:06
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0