Need to grow older with a girl like you



Hej allihopa!

Nu är jag hemma från två helt underbara dagar tillsammans med den bästa! Hoppas att ni har haft det lika mysigt och bra som jag har haft det. Någon som kanske var ute och festa? Mysig hemma kväll kanske stod på schemat? Ja, det var den mysiga hemmakvällen jag och jessica körde på.

Titta på så ska det låta och åt super god mat. Kollade på filmen PS. I love you och myste för fullt! Kunde nästan inte blivit bättre! Nu sitter jag här framför datan och väntar på att tiden ska ticka.. Min efterlängtade Sara ska komma hit ikväll och jag kan knappast vänta tills jag får träffa henne! wiho.

Imorgon vet ni är det är konfirmation hela dagen så jag kommer inte ha någon möjlighet att sitta här. Men jag lovar att det kommer komma upp bilder och massa annat roligt lite senare på söndags kvällen!

Peace&Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0