life is a climb but the view is great, right?

Det känns som om man kämpar och kämpar men ändå inte kommer någonstans..(life is a climb but the view is great) Har ni känt så någongång? ååh, man blir så frustrerad! önskar bara att det kunde vara sommarlov nu så man kan slappna av, va med dom man tycker om att umgås med, slippa press och massa annat skit som bara trycker ner en. Ligga vid en strand och inte tänka på något förutom hur man ser ut i bikinin ;D haha.. skulle vara underbart om det skulle hända just nu!

Skönt att man bara går måndag och tisdag i skolan denna veckan. Det innebär alltså 5 dagars helg med massa roligt. På fredag blir det att åka och shoppa i trollhättan som jag har sett fram emot nu i två månader nästan. Vi bokade in datumet i början på april. Jävlar, vad jag ska göra av med pengar! 

Jag var på konfirmation och pastorn sa att man kan inte frälsa sig genom shopping, man blir inte lyckligare, gladare och man kan inte använa det som terapi heller.
JO, JAG KAN! tro fan det, det funkar varje gång varje dag vilken tid på dygnet! shopping är uppiggande. Jag skulle lätt kunna använda det som lite terapi om man någon gång är ledsen. DRA OCH SHOPPA SÅ BLIR ALLT BRA! :d haha.

Shopping på överby i trollhättan förra året!


Shopping i Båstad förra året

Shopping i London!


Kommentarer
Postat av: Tomjohanna

Hello admin, nice site you have!

2011-04-28 @ 14:27:11
URL: http://tomjohanna.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0