låååång helg, kan inte bli bättre!

Äntligen är det helg! klockan 12.10 exakt. Kan inte bli bättre detta! Ska njuta så att jag kan komma tillbaka till skolan med nya krafter för det behöver jag. haha. Kan erkänna att jag skolkade sista lektionen och det är inte bra men jag kända att jag inte pallade mer, så jag stack. Inte stolt över det men nu känns det super gött! hah..

Nu ska jag sätta mig och kolla igonom så många one tree hill boxar jag bara kan och sen blir det att gå till gymmet och träna.

Ha en bra Tisdag!



Robert Louis Stevensen skrev:
man kan inte fly från en svaghet bekämpa den eller förgås.
om det är så, varför inte nu, på platsen där du står?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0