herregud, vilka vänner man har..

Hej igen!

Nu är jag hemma från två underbart minnesvärda och roliga dagar tillsammans med Emma K, Emelie och Emma O. Hur roligt vore livet utan dom? jag har iallafall kommit fram till att det skulle vara otroligt tråkigt, för så här mycket som jag har skrattat igår och idag, oj.. jag har kramp i käkarna på grund av det och ont i huvudet av all bil körande.

Herregud vilka vänner man har, helt otroligt hörrni! Ja, här får ni svar på eran fråga. jag har shoppat massor och jag kommer lägga in det lite då och då i bloggen för jag orkar inte riktigt ta allt på en gång, men något kommer säkert komma upp senare under kvällen. (håll utkik) Och nej, jag var inte värst denna gången jag snåla faktiskt, priset tar Esel (Emma Karlsson) haha.

Ikväll blir det melodifestivalen, även om inte Sverige är med (pinsamt) vem bryr sig? Jag har ju Tom Dice och ringa och rösta på, wiho! underbara lördag.

Rösta på denna godingen ikväll, :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är inte så dum du heller:D <3

2010-05-29 @ 18:36:14
Postat av: Elin

längtar tills att se vad du har köpt! :) lägg in det snart, snälla? kram

2010-05-29 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0