detta kallar jag kärlek

Jag blir tårögd för varje gång jag ser på denna otroliga videon. Detta kallasr jag kärlek!



För ni som inte förstod vad det stog så kan jag berätta för er. Detta lejonet har växt upp med två stycken killar, dom har tagit hand om honom ändå till han blev så stor så han var tvungen att släppas ut i det vilda. Det gick ett helt år tills killarna bestämde sig att dom skulle åka och träffa detta lejonet igen. De sa att det var 99,9 % säkert på att lejonet inte skulle känna igen killarna.

Men det var ju fel, så mycket kärlek och vilken glädje detta lejonet ger när han för första gången på ett helt år träffar sina "pappor" igen. Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0