..bakom ratten, sjöng som jag aldrig gjort förr!



Ja, äntligen kan jag faktiskt säga att sommaren är här, och jag hoppas att den är här för att stanna! Älskar dagar som dessa då man vaknar upp i en hel ny värld där solen skiner, man kan ta på sig linnet och gladiatorskora för första gången på hela året. Man kan också ta på sig sina efterlängtade slitna jeans shorts som har legat i en låda och väntat på att bli använda. Detta kallar jag livet!

Jag och Annasara tog bilen och åkte till siljoren och köpte oss glass, och det är ju också ett tecken på att sommaren är här. Låten "himlen är oskylig blå" spelades i högtalarna och vi kunde bara inte åka hem så vi tog en omväg för att lyssna och njuta, sen en till, sen en till och en till. Vi satt och diggade och skrattade, kände mig jätte töntigt när jag satt bakom ratten och sjöng som jag aldrig gjort förr! Detta kommer lätt att bli ett minne av den första dagen på sommaren.

sommaren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0