åker och handlar med syster..



Godmorgon bloggen! :)

Nu förväntar ni er att jag ska börja tjata och berätta om den minnesvärda valborg och allt härligt folk som man träffade. Nej, det får vänta till senare för jag och Annasara har fått ett uppdrag av mamma att vi ska åka till ica och handla. Nu tycker ni att det går väl som en dans, men så är det inte riktigt i mitt fall. Jag är jätte dålig på vart allt är i ica, dålig på scanning och att använda visa och ica kort! herregud, gör så jag överlever denna gången. Tack och lov att jag har syster med mig! Det enda som inte är något problem är att köra bilen dit ;) haha.. Önska oss lycka till! 

Angående valborg kommer det upp bilder och fakta om gårdagen lite senare!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej sandra! jag läser din blogg och tycker den är super bra. Du verkar vara en omtyckt person och jag undrar vilka dina allra närmsta vänner är? räkna bort din syster den här gången ;) Kram Lisa.

2010-05-01 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0