28 maj 2010



Hej allihopa! :D

Hur mår ni? jag mår jätte bra! här verkligen vaknat på rätt sida idag, solen skiner, himlen är blå och det är helg. Kan det bli bättre? Ja, men vänta lite.. det kan det bli! Ikväll ska jag och Emma Karlsson hem till Emelie (har fått order om att ta med gatuköket påvägen, haha) där Emma Olsson också är. Vi ska käka pizza, äta godis och massa annat gott gott och kolla på en roligt och bra film tills vi slocknar, inte för sent för imorgon blir det en rolig dag.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att äta frukost, göra iordning oss sen ta bilen till Gällstad och gå på Lager 157 och shoppa hela dagen. (Nu tänker ni säkert: ska den där idioten shoppa igen) haha, jag kan inte hjälpa det! måste skärpa mig nu, inte undra på att alla kläder ligger på golvet nu förtiden eftersom dom inte får plats i gaderoblen längre. Fy mig! 

Har längtat efter detta länge och det kommer bli jätte roligt! Helgen kommer börja underbart bra kan jag ju säga. Nu ska ta jag mig upp ur soffan och försöka plugga på lite natur sen iväg till optikern och sen till ica för att köpa massa onyttigt som man bara inte kan vara utan och sen iväg till Emelie :) 

Vi hörs sen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0