hej mina underbara läsare

hej mina underbara läsare!
jag sitter här medans jag sneglar på tv:en som jst nu är one tree hill på, härligt avsnitt detta!
idag blir det massa plugg, plugg och plugg. Måste åka till min mammas jobb för att kunna sitta vid
datan eftersom våran gamla data kraschade i förrgår. Usch, stackars data, massa med virus och äckligt på den!

nu, sitter jag och snackar med min älskade fijis som jag saknar väldigt mycket.
så kan inte skriva mera nu. pusss 

jag just nu

Inget privat liv går inte att lära känna. Inget kan hållas hemligt i en civilliserad värld.
samhället är som en maskeradbal där alla gömmar sina verkliga identiteter och avslöjar
dom sedan, genom att gömma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0