A black Peter Pan with bleached skin and a single white glove

Ligger här ner grävd i sängen med 5 stycken kuddar och mitt älskade duntäcke. Musiken som spelas just nu är earth song med Michael Jackson. Det har varit en slapp dag för mig, sovmorgon - lidköping - One tree hill - Ica - Hogan knows best - taking the stage - teoriboken - sängen - musiken. Yes, thats rigth. Såhär har min dag sett ut och det blir bara bättre och bättre för i morgon har jag sovmorgon igen. 

Nu när jag har beställt biljett till Pink konserten, tänker jag på hur roligt och galet detta kommer bli! inte nog med att Pink är en otroligt bra showare - sångare och låtskrivare men också hur roligt vi kommer ha det! 

Men just detta med konserter fick mig att tänka på hur det skulle vara att gå på en utav MJ:s konserter. Blir väldigt deppig när jag vet att jag aldrig kommer få uppleva denna fantastiska människan! BAAAAAAAAAAAAAH. Varför? Varför?! kan inte någon berätta för mig varför.. för jag kan inte få in det i mitt huvud.

Nu ska jag lägga mig och somna till mj blandat med pink.
godnatt.



He was the King of Pop and Wacko Jacko, a black Peter Pan with bleached skin and a
single white glove, who pushed American pop music beyond rock and roll into R&B and soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0