svarar på frågor

Postat av: djustd
Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

Svar: har läst din blogg innan och jag gillar den jätte mycket! Så det var roligt att du frågade mig en fråga. Ja, vad ska jag säga.. nej, jag lägger inte ner så mycket tid på bloggen som jag egentligen skulle kunna göra. Andledning till att jag inte gör det är väl att jag inte är nöjd med min blogg, jag har tröttnat på designen så fruktansvärt mycket att jag inte orkar se den. haha. Men med ny disign och massa ändring skulle jag kunna lägga ner mycket mer tid på bloggen! Kram

PS: Så om det är någon som kan disigna en blogg snyggt och stilfullt så skriv gärna, för jag behöver HJÄLP! jag vet inte hur man gör. 


Postat av: Malin Andersson
hej! jätte fint blogg. Vad jag har sett när jag läst din blogg att du verkar ha många klänningar och vår skor. skulle du kunna visa dom för oss? :)

Svar: Tack så jätte mycket! Ja, självklart skulle jag kunna visa mina skor och några stycken av mina klänningar, iallafall mina favoriter! Jag kan visa gladiator sandaler, Vardagsskor och lite fest skor. Hopppas du blir nöjd! :) kram.



Här är mina favorit gladiator skor som jag kommer ha mycket användning
av i sommar! Två stycken av dom är min systers :)

 
Fest skor, som har blivit tyvärr väldigt utslitna efter allt dansande.

Mina favorit vardagsskor.



Mina favorit klänningar.

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram

2010-03-29 @ 18:24:08
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0