svar på en fråga

Ni som är bloggare och har en liten större blogg än lilla mig och råkar ut för elaka kommentarer, ni som är utsatta för det tycker jag att ni verkligen ska se till att ta emot alla dom positiva kommentarerna och finna energin och orken att skriva så dom som verkligen accepterar och skriver snälla kommentarer ska fortsätta att få följa din blogg. Elaka kommentarer brukar först och främst komma av avendsjuka i blogg världen.

Ja menar.. kolla på kenza, hon får super fina kommentarer medans hon får jätte elaka kommentarer om hennes kropp och att hon är tjock mm. Lixom hon har ju en tjejs drömkropp, helt perfekt. Folk hatar henne på grund av att hon är så snygg som hon är. 
Fokis får hela tiden elaka kommentarer om hennes utseende och hennes unika stil, men hon tjänar ju pengar på att hon är som hon är och ser ut som hon gör. Om hon inte skulle tjäna pengar skulle ingen ha brytt sig. 

Om jag skulle bli utsatt för det här, skulle jag se till att ta åt mig alla fina kommentarer och fortsätt skriva för andra som gillar min blogg. Elaka kommentare kommer av ren avendsjuka, kom ihåg det. Jag skulle försöka vara stark och tänka på att jag är en insperation för många av mina läsare och använda mig av det. 

Du är en insperation för många andra och det kan du använda dig av.


kärlek från mig.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0