sommartider, hej hej, sommartider!

Sommartider, hej hej, sommartider! Sommartider, hej hej, sommartider
Jag känner det är nånting på gång, Kom och stanna ute natten lång
Snurra runt i en stad som glöder, som viskar: Bli min i natt


Äntligen är det sommartider! fast känns ändå inte som det eftersom snön fortfarande ligger kvar på marken. Får hoppas att den snart tynar bort och fram kommer det gröna gräset och dom fina blommorna! idag är det söndag men eftersom det är påsklov så betyder det att alla dagar i veckan är fredag och lördag! hehe.

Nyss gymmat, där träffade jag på Anton och Adrian. Trevligt! :)
Min kväll kommer spenderas med min malin frisk, och det kommer bli en sen natt!
det gillar vi!! (A)

jag och malin på lusse 2009

Kommentarer
Postat av: Sara

NI TVÅ ÄR SÅ UNDERBARA, & SÅ SAKNADE! <3

2010-03-28 @ 23:13:34
URL: http://juliasara.blogg.se/
Postat av: Sujingchang2008

Great site, keep up the great work

2011-06-08 @ 07:38:29
URL: http://sujingchang2008.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0