salem al fakir <3

har nyss haft en underbar kväll med tjejerna med massa mat, godis och dricka framför melodifestival finalen nere i min källare :D Finalen kan vi ju prata om men som vanligt är jag en liten smula besviken på svenska folket ingen kritik mot utlandet men vi svenskar måste skärpa till oss, detta är ju skämmit.
Inget emot Anna Bergendahl som tog hem segern men resten av sjukt dåliga bidrag som kunde vunnit.

Saaalem al fakir, var den bästa! han skulle slå skiten ur alla andra konstiga länder i den stora finalen!
röstade inte en utan massa gånger, men på något sett gick det inte hela vägen.

har iallafall haft en helt underbart härligt kväll med underbara människor.
jag kan inte be om något annat.

nu ska jag lägga mig och sova, känner att john blund är påväg att besöka mig.
godnatt!

Salem Al Fakir - keep on walking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0