så ska det låta

hej! hur är allt? hopppas dagen har varit bra för er! Min dag har iallafall varit bäst. Praktik fram till klockan 14.30 och sen iväg till frissan och klippte mig, det blev sjukt najs. Tack för att jag har världens bästa frisör. Klippte av mycket hår kan jag meddela, men ni får inte se något resultat just nu! men jag kan vara snäll om ni ber om det (;

Nu sitter jag här och njuter utav att det äntligen är fredag och massa mys har jag framför mig, inga direkta planer i helgen som är så super skönt! Är garanterad att träffa Emma G på lördag, ska bli jätte kul! :D

ÄNTLIGEN ÄR SÅ SKA DET LÅTA TILLBAKA! MITT FAVORITPROGRAM PÅ FREDAGAR!


Många har längtat. Det nu dags för "Så ska det låta!" med Peter Settman. Lagledarna Stefan Gunnarsson och Putte Nelsson är beredda vid tangenterna. Tävlar gör några av Sveriges bästa sångfåglar som tillsammans med nya stjärnskott släpper loss i improvisationer, musikglädje och vilda utbrott. Programledaren har som vanligt skruvat på reglerna och lagt till ett eller annat moment.

I första programmet tävlar två tripplar: Cookies 'n Beans mot E.M.D. Och inför programmet är det ett minst sagt segervisst tjejgäng som ska ta sig an killarna i E.M.D.


Kommentarer
Postat av: Patrickellinor

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-02-11 @ 08:36:51
URL: http://patrickellinor.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0