natten är ung, tack för allt skratt

Klockan är 01.54 men egentligen är den ju faktiskt 00.54, haha. kan man tänka så? Kan ändå inte låta bli eftersom jag inte känner mig trött överhuvud taget. Det kan bero på allt roligt som har varit ikväll. Jag vaknade upp idag och lovade mig själv att jag vill att denna dagen ska kännas att man verkligen har lov, du vet sena utekvällar med vänner och hitta på massa bus. Ja det är allt en härlig känsla och så blev det också.

Kvällen spenderades tillsammans med Malin, Anton, Erica och Adrian. Alltid lika roligt som vanligt och det var nog länge sen vi alla skrattade så mycket som vi gjorde. Anton blev lite sur där ett tag men det fick vi tåla. haha. Tack för denna kvällen, ´tack för allt skratt.

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0