min framtid...

Denna underbara iskalla lägenheten i Laguna beach.


Med denna vackra utsikten över stor-staden över kvällen!


Och denna gaderoben så alla mina kläder får plats :D


En pool är bara ett måste, skulle jag aldrig kunna leva utan.


Tackar inte nej till en vampyr i huset! JA TACK!


Denna extrema bil parkerad på uppfarten!


(nu tycker ni att jag är helt konstig och självgod,
haha, men va fan man måste ju få kunna drömma!..)


Har ingen framtid utan min syster så... Annasara..
vill du flytta in med
mig? :) 

Kommentarer
Postat av: annasara

Of course I do!

2010-03-22 @ 16:00:17
Postat av: bella

nej, det är inget fel att drömma :) det ser helt perfekt ut! fin blogg.

2010-03-23 @ 07:21:57
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 16:50:03
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0