let it go

Godmorgon fina läsare! :)

ja, jag ver väl att klockan snart är halv tre, men shit the same. haha. Vilken härlig lördag vi har, inte sant? solen skiner förfullt och det är säkert plus grader ute, äntligen börjar våren närma sig. Får hoppas att det fortsätter såhär nu! :D

hade en riktigt bra kväll igår med mys och massa gott framför så ska det låta, helt underbart bra va det! Nu håller jag på och gör i ordning mig för jag, mamma och annasara ska åkte till mormor snart för att hälsa på henne lite, min moster kommer nog också vara där. yey!

Kvällen kommer spenderas med emma gustafsson. kommer bli en riktig mysig dag/kväll idag också.
ha en fortsatt bra lördag. Ni som ska ut, dansa lite åt mig också. (A)

jag just nu


Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

hej! jätte fint blogg. Vad jag har sett när jag läst din blogg att du verkar ha många klänningar och vår skor. skulle du kunna visa dom för oss? :)

2010-03-23 @ 07:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0