idag har det inte varit någon rolig dag!!!

Jag är så arg, jag är så ledsen, jag är så besviken men mest av allt förbannad.
åkte som sagt till lidköping och shoppade kläder tillsammans med malin. hittade en ursnygg klänning, nitskärp och ett par leggings. Nu är det någon annan som sitter nöjd med mina kläder som jag la ut massa pengar på! Hoppas att det är en fet jävel som har tagit min påse med MINA kläder i! Tänk om jag vore en fattig tjej som har kämpat att tjäna ihop dom där pengarna för att gå och köpa något fint... vilka jävla människor det finns.  

Dagen har varit helt förstörd pågrund av detta så nu tänker jag lägga mig i sängen och sova bort alla dessa
beskymmer och ta nya tag tills i morgon eftersom då är det upp med tuppen och återigen tillbaka till skolan.

Godnatt, hoppas ni har haft en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Albana

AHAHAHAHA stackare! <3

2010-03-16 @ 19:00:22
URL: http://ahaxha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0