hejdå vinter. hej våren!

Snön börjar smälta och asfalten synas mer och mer, och nu vill jag inte ha vintern längre, så nu har jag tagit fram conversen och skinnjackan + solglasögonen.


Efter skolan gick jag hem till efterlängtade mormor, där mamma också var och dom hade lagat en underbart god middag till mig (eftersom dom är medvetna om att jag inte äter i skolan.. hihi) jag var väldigt hungrig så det satt fint. Jag körde bilen hem och kom på att jag kunde hämta upp Emelie som ville så gärna äta på gatuköket, så jag hämtade upp henne så åkte vi till götene och käkade (eller hon käka iaf) det tycker jag hon var värd!

Så nu sitter jag här framför datan och lyssnar på musik, Emelie åkte hem för en liten stund sen. Alltid lika trevligt att umgås med sin favorit E. Annasara sitter mittemot mig och pluggar och det gör så jag får ännu mer ångest över att jag inte sitter och pluggar på min teori som är precis intill mig. (tur är så kommer michael och hjälper mig lite i morgon).

Yes, det är det jag måste göra nu! 
Ikväll blir det mys framför tv:en för då är det the mentalist som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0