Godnatt!

Nu kommer vi till slutet av denna dagen 20 mars 2010, känner att ögonen börjar bli för trötta för att kunna hålla mig vaken, så jag ska ta och göra ordning mig inför natten nu men innan det kan jag berätta att Emma och Izze kom hit och va här en stund, jätte roligt hade vi! kolla på massa roliga youtube klipp och sånt :)

Det var ett tag sen sist, men nu ska det fortsätta så här och förhoppningsvis kommer jag spendera mycket av påsklovet med dom om dom har tid och lust! :D mycket bio tittande kommer det också att bli.

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssa på lite musik innan jag ska sova, det är alltid så himla bra att göra det för då sover man så lungt och skönt sen! Härligt att det bara är lördag än så länge så man kan sova ut i morgon också för det behövs verkligen.

Godnatt, och sov så gott!


                                                                                       <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0