förlåt

förlåt! jag vet, har varit jätte dålig på att uppdatera i helgen, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

I fredags var jag med michael och malin, det var jätte trevligt! kollade på en skräckfilm som hette 1408, helt psyyk var den.

I lördags vaknade jag upp ganska tidigt eftersom jag trodde återigen att det var skola.
gick in till annasaras rum och kröp intill henne medans hon klagade på hur ont hon hade
efter fys-träningen på gympan i skolan. (hon kunde inte ens gå) haha.
När hon kom upp på benen så bestämde vi oss att gå till västerby hallen där alla höll till
eftersom det var innebandy turnering och massa roligheter. Träffade Emelie, Emma, Elsi, tobbe
och massa mer. Jag var tvungen att kila i väg klockan 17.00 eftersom jag skulle åka till
min älskade jessi i lerdala och tillbringa resten av kvällen med henne + natten.
Vi kollade på melodifestivalen och hade det jätte mysigt! :)

Idag kom jag hem från jessi, sen var det bara att packa ner träningskläder. Jag, mamma och pappa
åkte till skara för att kolla på min syssling som spela handbolls match! Jätte roligt att kolla på!
Sen direkt till gymmet för att själv göra lite nytta! underbart jobbig träning idag, det har jag Linda
att tacka för.

vi just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0