epa-strög med efterlängtade vänner

Haft en helt underbart, galen och rolig kväll tillsammans med Anton och Oliver! :D
först hämtade dom upp mig i epan, haha (visste inte att Oliver hade en sån) skit kul!
sen gick vi fram och åt pizza :) även fast vi alla tog kebabtallrik. Sen åkte vi runt och ströga 
eller vad det nu är man kallar det. haha.

Förstår varför killarna älskar sitt liv när dom åker runt och gör sånt där varje dag,
helt underbart roligt ju! wiho.
Det var länge sen jag skrattade så mycket, anton är sig lik. haha :D


Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag har!
btw: GRATTIS TILL REBECCA SOM FYLLER 18 ÅR IDAG! :D <3

kortet är taget 2007

JAG OCH ANTON

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, jag saknar anton! :(

2010-03-26 @ 13:59:27
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0