en tyst stund för alla raderade minnen

Nu har super snälla Tobias Davidsson varit här och kollat på våran kraschade data, han satt i nån timma och försökte få igång datan, den stackarn. Till slut kom vi båda fram till att det inte går att rädda datan, så nu försvinner alla fina bilder, filmer och massa andra underbara minnen. Är lite depp över det, men som tur är att jag har bränt ut lite av bilderna iallafall :)

en tyst stund över alla raderade minnen. <3

Just nu är jag faktiskt glad eftersom han fixde spotify på min data, han fixa mitt bredband som nu går snabbare än vinden! och imorgon ska vi åka till elgiganten köpa en sprillans ny bärbar dator och till min dator högtalare som jag kan ha mycket väl användning av nu! wiho, nu är jag igång igen!

nu ska jag lägga mig och sova eftersom en lång praktik dag väntar imorn.
godnatt!


Äntligen förstår jag på min converse. SNYGGAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0