äntligen kommer påsklovet som vi väntat på

God eftermiddag mina vänner! <3

Hoppas allt är lika bra med er som det är med mig. Känns som om jag svävar på rosa moln nu, lovet är äntligen här som vi har väntat på så länge. Det ligger fortfarande lite snö ute men va fan, det är ju vår! Det känns i luften och asfalten syns äntligen och för första gången tycker jag det är härligt att cykla. haha.

Hur ska man då kunna fira att det är påsklov? jo självklart, det blir utgång ikväll tillsammans med mina vänner. Någon mer av er som ska ut och dansa ikväll? eller bara ha en mysig hemmakväll framför så ska det låta? tycker det låter helt underbart i mina öron isåfall, men idag har jag valt utgång! :)

Och jag vill säga ett stort tack för alla fina kommentarer ni har skrivit till mig <3



Mina underbara små vänner har gjort påsk kort till mig. (Påskpyssel på min lektion idag med mina elever). 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0