18 mars

ja, vad mer har jag att säga? är inne i en period i livet som inte någon bra en just nu.
men vad ska man göra, deppa ihop och insolera sig.. ne bara att ta nya friska jävla tag och att fortsätta med uppgiften att leva.

dagen har varit underbar i sig, och jag lyssnar gång på gång på låten som mina sötnosar spelade
in till mig idag, och den gör mig genast mycket gladare! But baby you are the one, you are the one, but baby you are the one with a little britty cute monkey face.

Min mamma, har inte ord för hur mycket jag skulle kunna tacka henne idag.
jag hade det jobbigt så mamma tog mig till gina så jag skulle komma på andra tankar (ingenting funkar bättre än en shopping tur när man är nere) Hon köpte alla mina kläder som blev snodda för mig i måndags. Nu är jag överlycklig! nu får jag äntligen visa er vad jag hade i dom där påsarna :D

- Mamma, du är bäst!


en passande låt för dagens känsla - lose control


PS: HAR TIDSTÄLLT ETT INLÄGG MED MINA KLÄDER SOM MAMMA KÖPTE TILLBAKS ÅT MIG IDAG.
KOLLA IN KLOCKAN 19:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0