working

Helu där, som sagt har jag varit på blomberg i idag tillsammans med Annasara, Malin och Sara. Det var underbart väder och min rygg har fått tagit ganska mycket stryk, kan inte ens ligga på den för att jag har bränt den så mycket. Bäst att ta vara på solen idag för ser ut som om det kommer bli lite sämre väder nu, men det gör ingenting för vet i vad?

Mamma ringde när jag var på blomberg "Hej, jag har jobb till dej" och jag som trodde att hon skämtade sa "haha, sluta retas" men hon var seriös och det var bara packa sina saker och åka hem och sedan till jobbet! pang på bara :D
Har jobbat från klockan 16.30-21 och nu måste jag sova för det är en dag imorgon också, börjar klockan 07.00 - 16.30 och jag lovar.. då hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0