sommar baby!

En skål med jordgubbar och glass i handen, solglasögonen på, en sol som steker så att det gör ont.. en pool som är så stor att jag kan simma runt i den, en pool som svalkar när man får solsting. Musiken dunkar ut genom högtalarna så jag undrar om inte hela Götene diggar med just nu, låten som går om och om igen är "Life looks better in spring" och "Hej, hej sommartider". Jag har fått mitt första grisfejs i år, min första bonnabränna och min första "intekanhabh" period och det firar jag med grillning med min familj. Nu är det sommarkänslor som hänger i luften.. äntligen.

Där efter följt med Vampire diaries och criminalminds. Vi hörs senare solstrålar :)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Min balklänning är köpt på bröllopshuset här i Linköping =)

2010-06-04 @ 12:59:43
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0