solen skiner, det är underbart i götene!

Jag är busy med att göra solen sällskap och min Sofia Ekdahl som är här och hälsar på från Jönköping i veckan! Underbart säger jag bara. Vi har legat och stekt vid poolen hela dagen och nu var jag tvungen att sätta mig i skyggan och göra er lite sällskap för jag klarade inte av solen längre, svider på hela kroppen! haha.

Idag blir det att njuta med fija och sen spela tennis med mamma, underbart i detta väder! Malin kommer nog förbi snart också. Ikväll är det såklart Vampire diaries och Criminal mind som väntar! :) Sen blir det att gå ut i det fina kvälls vädret med tjejerna! wiho.

Fijis säger hej! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

HEEEEEEEEEEEEJ FIA!!! hur länge stannar hon? :D

2010-06-18 @ 00:14:29
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0