Planer inför midsommar!

Ja, nu är jag kvar för att stanna! för att låta lite dramatisk.. idag är det 24 juni alltså en dag kvar till midsommar och 6 månader kvar till julafton, på tal om ingenting ;) Jag har fixat lite kategorier här på bloggen (äntligen) så nu kan ni kika in där och kolla om ni har lust. Gjorrde det mest för min egen skull men kan nog vara roligt för er också.

Imorgon är det midsommar och jag har faktiskt sett fram emot det väldigt mycket, kommer ihåg i vintras när jag sa till annasara att jag så gärna ville ha midsommar, och imorgon smäller det! Planerna är att ta mitt första RIKTIGA premiärdopp i poolen i morgon, skaffa mig bränna och sen klä sig snyggt och fint för att familjen pettersson kommer hit och gör oss sällskap. Senare på kvällen blir det att gå till Sara som har lite 18:års party och sen midsommar fest! (Kom dit vettja) då blir det att slå klackarna i taket med mina vänner! 

Jag älskar att vara vaken på natten när resten av Götene ligger däckade (sover) det är så det kommer vara imorgon. Är det inte underbart att det alltid finns bortförklaringar och anledningar att dricka lite för mycket cider och dansa tills fötterna domnar bort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0