Midsommar veckan är här

Äntligen är det fina vädret här och nu ligger jag ute i solen och gör den sällskap. Känner att jag har bränt ryggen så får nog vända mig om efter jag har skrivit detta inlägget. Hur mår vi idag? Jo, bara fint! solen skiner, sommarlov och sena nätter kan ju inte bli bättre detta, eller vad säger ni? :)

Nu är midsommar veckan äntligen här och jag har förberett mig väldigt bra i år tycker jag allt. Presenter är fixade till de som fyller hela 18 år! God dryck till alla fester är fixade, outfiten har jag redan tänkt ut och mitt humör är på topp. Midsommar är en fin och mysig tid på året och den ska jag tillbringa med mina fina vänner! 

Neh, nu måste jag vända på mig, kan ju inte komma in och få mammas skrik i nacken att jag har bränt upp hela ryggen, bäst att passa sig! 

Vi hörs lite senare, Kram!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0