men va fan, jag är värd det!

Vädret är ju underbart, visst är det? :) dagen började inte bra för mig men sen när jag fick reda på betyg på prov och inlämning som jag har gjort nyss så blev jag överlycklig. Det gjorde min dag! Nu är det bara att göra en till inlämning och sen kan man njutaaaaaaa..

Jag och Annasara kom nyss hem från stan (lidköping) har varit och shoppat igen (det jag har köpt lägger jag in i kväll) Min söta mamma kommer balla ur på mig när hon kommer hem eftersom jag köpte lite mer än vad jag egentligen skulle göra. Men va fan, jag är värd det! så det så :D

Nu ska jag kolla igenom vad jag köpt (haha) och sen blir det the mentalist.


Kommentarer
Postat av: Elina Johansson

du shoppas väldigt mycket, för mycket tycker jag! hur har du råd? är du rik? är det en sjukdom? kram.

2010-06-02 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0