karnevalen är överallt

Himla facebook asså, den där karnevalen precis överallt! Den är nog värre än facebook grupperna just nu för tillfället ;) tur att det är förjävla roliga kort att kolla på! 

Jag är avendsjuk på er ska ni veta! Vill ju också vara med.. Det ser ju skit roligt ut! Någon som kanske kan fixa in mig i någons klass nästa år? komigen, jag vet att jag har lidköpingsbor/källbybor som läser min blogg ;) hade ni roligt? är det så roligt som det ser ut att vara? :D tell me about it!   


Kommentarer
Postat av: Lidköpingsbo ;)

haha, du är skön du Sandra! :D tur att jag har din blogg att läsa säger jag bara.

2010-06-01 @ 20:28:57
Postat av: carro:D

karnevalen är sjuuukt roligt kan jag säga!:D

2010-06-02 @ 21:14:46
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0