it hurts so bad!

Well, vad ska jag säga mer än...? AAAAAAAAAAAAJ! jag kan knappast sitta och jag kan knappast stå. Det var nog senast i cypern jag brände mig så här som jag har gjort idag. it hurts so bad!

Idag har jag bara legat vid poolen och solat tillsammans med malin frisk, som fick några utbrott på mig. "Sandra, du måste smörja in dig, du är ju alldeles röd, förhelevet!" haha, mitt svar "Aldig i livet att jag smörjar in mig, har inte gjort det på år så varför nu? Jag är ju fortfarande här iallfall" Malin "säg inte så!!"
Haha, jag får väl lyssna på hennes råd att smörja in mig och fixa att göra det imorgon istället, lika bra så att det blir tyst på henne och familjen! haha.

Jag och Malin var och kollade på tennis också. De bästa 11åringarna i Sverige som gör upp om vem ska få spela i Båstad i sommar. Helt sinnesjukt hur duktiga dom var! Nu ska jag & Malin kolla på talang finalen tillsammans, käka oss feta och dricka tills vi spricker(pepsi) Blir nästan inte bättre än så här vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0