I am busy!

Förlåt, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte tid att uppdatera bloggen just nu, mitt schema går inte ihop med min fritid, så ni får hålla ut för min skull ;) Jag vet att jag har varit dålig på uppdatingen den senste tiden men för guds skull skicka inte mail till mig och påminn mig om det, skicka på bloggen istället! :) jag kollar min mail en gång i månaden.

Veckans schema:

Tisdag - Skola - Göra iordning studenspresenter och 18 presenter - spela tennis - åka till ica med Emma K
Onsdag - Skolan - blomberg med några i klassen hela kvällen
Torsdag - Skolan - party i skövde - sova hos Emma O
Fredag - Skolavslutning - student  - party på mangos 18+
Lördag - Åka till skövde - party - sova hos Jessica

Ni förstår, jag kommer vara helt slut när denna veckan är över, tack lord för att det är sommarlov då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0