hjälp mig?!?


Hej mina vänner! Nu är jag desperat efter hjälp, någon som läser min blogg eller någon som kan hör gärna av er till mig! Jag skulle jätte gärna vilja veta och förstå mig på hur man lägger in video klipp på bloggen som är tagen med mobil, kamera eller cam. Måste man ha något speciellt program? måste man inte? snälla, HJÄLP MIG!

Skulle vara roligare för mig och för er om jag kan lägga in video klipp här på bloggen, så om någon kan! låt tangentena jobba hårt i kommentars rutan!

puss från mig :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Gå in på designadblogg.se :) Där finns massa hjälp! Jättebra förklarat ända från grunden! Lycka till <3

2010-06-20 @ 15:38:33
URL: http://enbloggomalltochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0