hipp, hipp, hipp hurra!!!!

Sara och jag har gått i samma klass så långt tillbaka jag kan minnas, började vi i samma klass i fyran, femman? Ah, det är många år tillsammans med denna underbart härliga människa. Jag kommer ihåg att på högstadiet så gick vi hem till henne på raster/håltimmar/efter skolan för att hoppa studsmatta och bara vara. Det var alltid vi som kom på massa roligt att göra, det var alltid vi och ”killarna”. Haha. Om jag någon gång hade tråkigt eller var i behov utav att ha någon vid min sida så var du den första jag ville vara med. Jag kan ha smsade dig lite för mycket.. men bara för vi hade så jävla roligt tillsammans.(hon får tycka att jag är irriterande men det skiter jag faktiskt i, jag vill bara vara med henne) tänkte jag.  Jag vet att det berodde på att vi hade så mycket gemensamt, jag såg mig själv i henne och jag älskade allt vi hittade på. Vi hade alltid så jävla rolig ihop. Hon är en alldeles egen person men också lik mig på så många sätt.

Allt detta du läser nu känner jag precis samma som idag. Sara flyttade till Eksjö och började gymnasium där och jag stannade kvar här i lilla Götene. Det var ensamt i början, visste inte längre vem jag skulle smsa till. Men att sakna dig och sen få träffa dig igen lite då och då är en underbar kännsla. Det får mig att längta och jag ler världens största leende när jag får ett sms om att du är hemma igen.


Vi kan prata om allt hur mycket och hur länge som helst, hon pratar lika mycket som jag (om inte mer). Jag älskar att vara med henne, det är så mycket glädje då!

Vi var som systrar från dag ett och vad som än händer så kommer hon alltid att vara en av de människorna i mitt liv som har spelat störst roll och gör det fortfarande.


Vill gratulera henne på födelsedagen, den stora 18:års dagen! :D
Hoppas du får en jätte bra dag! vi ses snart.


Jag älskar&saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Sara

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄN! & jag älskar texten du har skrivit! känner precis likadant! :) <3

2010-06-01 @ 13:36:00
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0