GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Idag är det en ny dag och det innebär att en person som jag beundrar och älskar väldigt mycket fyller år idag! Min bästa vän från Lerdala fyller 18 år idag!! :D Jag har längtat efter denna dagen i snart ett halv år nu, och nu är du äntligen lika stor som jag och nu jävlar börjar livet!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JESSICA och hoppas att du har/haft lika bra födelsedag som jag skulle ha gett dig om jag vore hos dig idag! Fick nyss ett sms om att hon åker till London imorgon, även om jag sitter med sura miner så är jag så glad för din skull, är så avendsjuk så jag vill gräva ner mig. (haha) du kommer ha en bland dom minnsvärdaste resorna i ditt liv, lovar! Jag skulle döda för att åka dit igen! hade så kul, och nästa gång är det du och jag som drar till London. Skriv upp det! Tänk på mig så ses vi nästa helg då det blir party och massa mys. 

Lite insperation till dig från mig när jag var i London

 


Jag vid pikadili cirkus :D


jag och big ben!

Jag vid London eye


Buckingham palace (där bor kungen och drottningen)

Towern (Kungen och drottningen har sina gömda kron juveler här)

London bridge

Shopping gatorna i London är grymma!


Det är status att gå med en harrods påse kan jag lova dig ;)

Madame Tussauds var det roligaste på hela resan!

Massa papparazi som vill fota en! Bara att sätta på ett smile och se glad ut :D





Sådana här fanns det gott om ;)



Ha en trevlig resa jessi, älskar dig! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0