första dagen på sommarlovet

Palmer som sakta svajar i brisen. En azurblå himmel. En soldränkt strand. kristallklart vatten.
Skulle gärna önska att Sverige var ett tråpiskt paradis.
solen skiner och vattnet i poolen är svalkande, men det håller nog inte i så länge till. värmen.
min förmiddag och eftermiddag har bestått utav att bada i min pool och gassat i solen i hopp om att bli ännu brunare. Även om mamma klagar hela tiden på att jag får brändskador hindrar icke det mig, nej.
sol, saltvatten, coccosolja. så är det för mig. även om det inte är allt för bra.


Skrev jag förra året på bloggen.. tänk vad tiden får fort alltså, kommer ihåg exakt den dagen jag skrev det, kommer ihåg det, som om det var igår. Första dagen på sommarlovet är här och jag kan inte må bättre än vad jag gör nu :) Ser fram emot allt jag ska göra och uppleva i sommar. Pink, Båstad, Liseberg, Midsommar, fester, grillkvällar mm.

Lägenheten i Göteborg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0