confessions of a shopaholic

Postat av: Elina Johansson
du shoppar väldigt mycket, för mycket tycker jag! hur har du råd? är du rik? är det en sjukdom? kram


Nu är det väl lika bra ni får veta hur det ligger till egentligen när det gäller mig och shopping. Jag kan börja och svara på frågorna: Jag handlar kläder och allt annat med mina egna pengar, jag har pengar så jag klarar mig och nej, jag anser inte att jag har någon sjukdom. Haha. Finns det ens någon sådan sjukdom? shoppingsjukdommen. haha. Men jag kan erkänna att jag är en shopaholic :D

När jag har gjort något bra och är stolt över mig själv så är det första jag tänker på är att jag förtjärnar att shoppa lika så om man har en dålig dag då sticker och gör det utan någon kan hindra mig typ. Låter konstigt men så är det. Jag har bättrat mig men sitter här och kämpar för att inte åka till stan i morgon för att köpa världens finast klänning jag fick syn på nyss. jobbigt som faaaaaaaaaaaaan! DÖDA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0