31 juli 2010 - sista dagen i båstad



Båstad, båstadsbor, båstad överhuvudtaget. JAG ÄLSKAR DET. Att detta ställe alltid överträffar mina förväntningar, hur lyckas man med det? Längtar tills att prova på utelivet med mina vänner och det får banne mig ske nästa sommar! deal? Nu får man ta och ställa in sig på att sakta men inte alls för säkert dra hem imorgon. JAG DÖR. Jag vill inte hem, jag vill vara kvar här! Förra året var jag vilse men i år är jag allt annat utan det! 

Sitter nu i kuvösen och tittar ut genom det enorma fönstret jag har till vänster om mig. Jag ser massa ljus, allting är ljust men samtidigt väldigt mörkt. Bilar rullar på hela tiden, dygnet runt. Fulla killar kommer och ställer sig och glor och vinkar och håller upp en öl och visar "skål" och sedan drar vidare (säkert till Pepes Bodega), ica som ligger precis över gatan har stängt och om jag tittar lite nogrannare och lite närmare ser jag människor som fortfarande sitter och äter på resuranger, skålar och är glada. Vilken utsikt man har. fan jag vill inte hem, inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0