sol + saltvatten = resultat

Såg ni dom underbara soliga bilderna som jag har tagit idag? :) Ja.. sol+ saltvatten gav resultat iallafall! Vi kom ner till stranden och det blåste som attans, nästan så att det var kallt att ligga där i bara bikini och hoppas på att solen ska börja värma, eftersom man ligger där och känner att det inte tar överhuvudtaget hade jag inga förväntningar när jag kom hem och skulle hoppa in i duschen.

Jag fick världens chock när jag såg hur jag såg ut, skojar inte när jag säger att mina ögon blev som stora tennis bollar. Jag har alltså fått världens bränna i ansiktet som gör så att jag ser ut som en fucking stopplyckta och jag kan inte använda bh eftersom det ligger och skaver mot min röda hy. haha. Som man bäddar får man ligga sandra, jag bad om det!

Idag ska pappa bjuda oss på mat, så vi ska gå till min favorit resturang här i båstad och äta ute ikväll! det ska bli mysigt. Ikväll kommer det upp lite bilder och lite av det nya jag har köpt! lovade ju er skorna right?! :) 

(Ville bara visa mina nya örhängen jag köpte igår)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0